Absolwent WSIiZ Wojciech Szymański wspólnie z Magdaleną Tobiasz są autorami książki Content marketing, współczesny poradnik po marketingu treści. W publikacji przybliżone są współczesne zagadnienia tzw. marketingu treści.

Content marketing to fenomen. To galaktyka możliwości. To tworzenie świata przeżyć. A w końcu to jedno z częściej używanych określeń we współczesnym języku biznesowym.

Wiele osób o nim słyszało. Spora grupa stosuje go z powodzeniem od lat. A nie ma chyba nikogo, kto nie zetknąłby się z nim w jakiejkolwiek postaci. Dla wielu marketingowców i przedsiębiorców stał się wręcz kluczem, zapewniającym instant sukces. A przecież nic tak nie działa… no może oprócz zupek w proszku!

Magdalena Tobiasz oraz Wojciech Szymański to dwójka wybitnych specjalistów z zakresu e-marketingu. Na blisko 200 stronach poradnika odsłaniają zagadki, rozwiewają mity, przybliżają pojęcia, prezentują własne przemyślenia i oferują rzetelną (a przede wszystkim!) praktyczną wiedzę o zarządzaniu treścią w szeroko rozumianej reklamie.

Content marketing, współczesny poradnik po marketingu treści to książka szczególna. To ogrom informacji. To marketingowe doświadczenie. Pozycja warta uwagi osób z branży, przedsiębiorców wiążących sukces swojego biznesu z internetem a także każdego, kto chce zrozumieć fenomen marketingu treści.