„Związek Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska, został partnerem Rzeszowskiej Akademii Innowacji Internetowych – poinformował Portal Mateusz Tułecki, pomysłodawca, koordynator projektu i pracownik naukowy Wyższej Szkoły Informatyki i Zarządzania w Rzeszowie.
– Ufunduje on stypendium dla najlepszego studenta na kierunku: marketing internetowy – informuje Mateusz Tułecki – Stypendium zostanie wypłacone po zakończeniu studiów, jako zwrot kosztów.
Do fundowania podobnych stypendiów przymierzają się też inni:
– Na przykład Agencja Interaktywna Opcom, wchodząca w skład Grupy Eskadra, a uhonorowana przez czasopismo Media&Marketing, tytułem Agencji Marketingu Zintegrowanego Roku 2008 – dodaje Mateusz Tulecki – Rozmowy z kolejnymi partnerami nadal trwają.
RAII – na dobry początek – proponuje do wyboru dwa kierunki studiów: zarządzanie projektami internetowymi oraz marketing internetowy. Oba w trybie zaocznym.
Oferta adresowana jest głównie do praktyków: ”menedżerów marketingu, informatyków, programistów, grafików, specjalistów ds. reklamy”… Uczyć ich będą zresztą również praktycy, którzy na niejednym już internetowym projekcie „sklikali” zęby: Dominik Kaznowski (Gazeta.pl, IAB, PBI), Marcin Jagodziński (Blip, Gadu-Gadu), Sebastian Kwiecień (Venture Incubator, do niedawna Monetto a wcześniej Janmedia), Marcin Sulikowski (do niedawna e-point), Michał Szot (Onet) – te nazwiska stanowią dobrą rekomendację dla RAII i gwarancję powodzenia nowego projektu edukacyjnego rzeszowskiej WSIiZ.
Chcesz się dostać do RAII-u? Wejdź: http://www.raii.pl/