5 czerwca 2009 roku w rzeszowskiej Wyższej Szkole Informatyki i Zarządzania odbył się InteractiveDay, czyli impreza adresowana do studentów różnych kierunków, którzy będą chcieli w niedalekiej przyszłości związać się z branżą interaktywną.

Dynamicznie rozwijająca się branża interaktywna w Polsce będzie potrzebowała w najbliższym czasie coraz lepiej przygotowanych do pracy młodych, zdolnych ludzi. Dlatego powstała inicjatywa stworzenia imprezy InteractiveDay, w trakcie której przedstawiciele liczących się firm branży internetowej będą prezentowali najciekawsze projekty, swoje osiągnięcia, przeprowadzą warsztaty dla studentów, równocześnie informując młodych ludzi o potencjalnych ścieżkach kariery, możliwościach zatrudnienia, odbycia staży czy praktyk. Patronat nad inicjatywą objął Związek Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska. Impreza jest również adresowana do przedsiębiorców i pracowników różnych firm, którzy chcą wykorzystać olbrzymi potencjał marketingowy Internetu.

W stolicy Podkarpacia studiuje obecnie prawie 60 tysięcy studentów, z czego znaczna część na kierunkach, które po części przygotowują do pracy w branży: informatyka, dziennikarstwo, grafika komputerowa, zarządzanie i marketing, ekonomia, socjologia.

Organizatorem imprezy były: WSIiZ, Rzeszowska Akademia Innowacji Internetowych, Biuro Karier WSIiZ.

Wyższa Szkoła Informatyki i Zarządzania w Rzeszowie jest pierwszą w Polsce uczelnią oferującą studia uzupełniające magisterskie na specjalności Marketing Interaktywny, a drugą, po SGH, uczelnią oferującą studia podyplomowe z tego zakresu.

Więcej informacji o spotkaniu znaleźć można na stronie interactiveday.pl.