– Jest to wydarzenie łączące zróżnicowane środowiska związane z Internetem – psychologów, socjologów, politologów, przedstawicieli agencji interaktywnych, reklamowych, właścicieli i zarządzających największymi serwisami, twórców aplikacji, startupów, inwestorów, marketerów – wyjaśnia Łukasz Bis z Komitetu Organizacyjnego InternetBeta 2014.
Idea konferencji InternetBeta narodziła się 7 lat temu. Była ona prosta. Zebrać w jednym miejscu przedstawicieli różnych dziedzin i branż związanych z internetem i nowymi technologiami. Tych, którzy wykorzystują internet w swojej pracy i realizowanych projektach, oraz tych, dla których jest on naturalnym środowiskiem prowadzenia biznesu.
– Wiemy, że oprócz części merytorycznej, wystąpień przedstawicieli tak zróżnicowanych środowisk, równie istotne jest nawiązywanie nowych kontaktów i spędzenie czasu w miłej atmosferze. Dlatego co roku równie ważną częścią konferencji jest integracja. Podobno imprezy wieczorne w czasie konferencji są epickie, a na bazie zawieranych tam znajomości powstają nowe projekty, pojawiają się konstruktywne platformy współpracy pomiędzy uczestnikami – mówi Mateusz Tułecki, pomysłodawca Konferencji InternetBeta.
InternetBeta ma inspirować, pomagać rozwijać wiedzę i stanowić miejsce spotkań ciekawych ludzi. Dlatego też lokalizacja jest atutem. Rzeszów, jak i podrzeszowska Kielnarowa, jest miejscem, gdzie uczestnicy odrywają się nieco od swoich bieżących spraw, w pełni uczestnicząc w imprezie.
Więcej informacji: internetbeta.pl