Do 29 stycznia 2010 roku można się zgłosić do konkursu, a do 19 lutego przesłać pracę. Do wygrania nawet 5 000 zł. Rusza nowa inicjatywa Wyższej Szkoły Informatyki i Zarządzania w Rzeszowie dla uczniów szkół średnich.

– Chodzi o opracowanie kampanii reklamowej Wyższej Szkoły Informatyki i Zarządzania z siedzibą w Rzeszowie. Uczniowie wcielą się w zespół kreatywny agencji reklamowej – tłumaczy Oskar Kaczorowski, koordynator konkursu.

Zadanie polega na przygotowaniu zarysu kampanii w oparciu o profesjonalnie przygotowany brief. To doskonałe ćwiczenie dla uczniów, którzy swoją przyszłość wiążą z marketingiem, PR-em, dziennikarstwem, czy grafiką.

– Szkoła, która zechce przystąpić do konkursu powinna wytypować czteroosobowy zespół. Przygotuje on kampanię reklamową, w oparciu o brief, o analizę rynku, konkurencji, potrzeb maturzystów itp. – kontynuuje Kaczorowski.

Opracowanie należy przesłać drogą e-mailową do 19 lutego 2010 roku. Trzeba przygotować krótki opis idei i zarys działań oraz opracowanie graficzne z przeznaczeniem na stronę internetową konkursu. WSIiZ zapewnia, że w konkursie warto wziąć udział. Doświadczenie dziennikarskie, PR-owe czy graficzne to jedno. W konkursie przewidziano także nagrody rzeczowe, jak Ipody, odtwarzacze mp3 czy pendrive’y dla uczniów oraz pieniężne – 2000 zł dla szkoły zespołu wybranego przez internautów i 5000 zł dla szkoły zwycięzcy wytypowanego przez jury.

Wejdź na stronę nawymyslajnam.pl i wygraj cenne nagrody!