21 kwietnia 2010 roku rozpoczął się trzydniowy IX Kongres Public Relations. Podczas konferencji odbywają się debaty, warsztaty oraz wystąpienia najlepszych polskich ekspertów i praktyków branży PR.

Podczas tegorocznego Kongresu nie brakuje polityki, jak przystało na rok wyborczy. Ale głównymi zagadnieniami konferencji są: Public Relations 2.0, temat traktujący o nowych trendach w PR oraz niezwykle istotny w naszej pracy pomiar efektów – zdradza dr Dariusz Tworzydło, pomysłodawca i główny organizator Kongresu.

W tematykę ostatnich wydarzeń na rynku PR wprowadził uczestników Kongresu Adam Łaszyn, Prezes Zarządu Alert Media Communications. Wystąpili również Katarzyna-Prus Malinowska, Dyrektor ds. Promocji i Komunikacja Direct Banking BZ WBK, Paweł Trochimiuk, Prezes Zarządu Związku Firm PR, Dariusz Chołost z Korporacji Badawczej PRETENDENT oraz Dominik Kaznowski, Head of marketing & PR, Nasza-klasa.pl. Pozostałych gości można poznać sięgając po program znajdujący się na stronie www.kongrespr.pl. O tematyce szkoleń mówił też Tomasz Kammel.

Najciekawsze wykłady IX Kongresu Public Relations zostaną zarchiwizowane i udostępnione w serwisie wideokonferencyjnym. Zapowiedź wydarzenia można już obejrzeć na stronie Kongresu w aktualnościach.

Organizatorem Kongresu, oprócz Zakładu Public Relations Wyższej Szkoły Informatyki i Zarządzania w Rzeszowie jest Agencja Public Relations RPR Group. Merytorycznie w bieżącym roku organizatorzy nawiązali współpracę z Instytutem Dziennikarstwa Uniwersytetu Warszawskiego.

Kongres można śledzić na żywo w Internecie:

online.kongrespr.pl

Po więcej informacji na tematy związane z programem i innymi kwestiami dotyczącymi IX Kongresu Public Relations zapraszamy na stronę www.kongrespr.pl.