InternetBeta to jedna z najbardziej rozpoznawalnych, a dla wielu kultowa konferencja branżowa w Polsce. Internet, nowe technologie i innowacje – to główne tematy poruszane na „Becie”. Główne, ale nie jedyne, bo z roku na rok formuła konferencji rozszerza się i stanowi inspirujące, multidyscyplinarne wydarzenie gromadzące wszystkich, którzy chcą trzymać rękę na pulsie. Organizatorem wydarzenia jest Wyższa Szkoła Informatyki i Zarządzania w Rzeszowie.

InternetBeta 2016 - Wyższa Szkoła Informatyki i Zarządzania w Rzeszowie

Od 14 do 16 września 2016 kielnarowski Kampus Wyższej Szkoły Informatyki i Zarządzania w Rzeszowie stanie się stolicą polskiego Internetu. Przyjadą ludzie, którzy mają realny wpływ na rozwój Internetu w Polsce. Będą stali bywalcy, jak choćby Paweł Tkaczyk, Roman Łoziński, Maciej Budzich, Paweł Sala czy Mariusz Wesołowski, będzie Rafał Masny z Abstrachuje.tv czy Anna Starmach, jurorka polskiej edycji programu MasterChef. To tylko kilka gorących nazwisk spośród ponad 60 prelegentów.

InternetBeta to miejsce spotkań specjalistów i pasjonatów związanych z Internetem i nowymi technologiami

Internet łączy ludzi


– Ideą konferencji jest łączenie różnorodnych środowisk. To miejsce spotkania funduszy, aniołów biznesu i początkujących startupowców. Tu rodzą się owocne kontakty pomiędzy największymi (i tymi mniejszymi) agencjami digitalowymi oraz przedstawicielami małych i tych całkiem sporych brandów – mówi Mateusz Tułecki, pomysłodawca i organizator konferencji InternetBeta.

Na salach i w kuluarach spotkać można właścicieli i osoby odpowiedzialne za marketing największych serwisów i portali internetowych. Od lat na „Becie” pojawiają się też reprezentanci świat e-commerce, ludzie nauki, samorządowcy, osoby działające w NGO-sach, socjologowie, psychologowi i dziennikarze. To idealne miejsce do nawiązania bliskich relacji biznesowych, bo wspólnie spędzony czas i delikatne oderwanie od codziennej rutyny niewątpliwie służy zacieśnianiu kontaktów.

– Partnerem głównym wydarzenia jest Microsoft Surface. W czasie konferencji będziemy korzystać z urządzenia Surface Pro 4, na którym zagra Steve Nash. Grono partnerów dopełniają G2A, INIS, NeoClick, ContentHouse, PayU, Wonga.com, Dentsu Aegis Network, New Balance, Urząd Marszałkowski Województwa Podkarpackiego oraz Prezydent Miasta Rzeszowa. Bez nich trudno byłoby stworzyć „Betę” w kształcie, który dobrze znamy – mówi Tułecki.

Inspirujący program

Uczestnicy konferencji od lat zwracają uwagę na to, że jednym z najważniejszych atutów InternetBety jest różnorodny, ale bardzo merytoryczny program.

– Nigdy nie narzucamy tematu przewodniego. Z licznych zgłoszeń wybieramy te, które zainspirują uczestników i pokażą różnorodność wykorzystania nowych technologii. Każdy znajdzie tutaj coś dla siebie i wyjedzie z głową pełną nowych pomysłów i rozwiązań. Różnorodność i wszechstronność to jedne z określeń, które idealnie pasują do charakteru tej konferencji. Wśród prelegentów co roku są najważniejsze osoby związane z Internetem w Polsce, którzy chętnie dzielą się swoją wiedzą i doświadczeniami – mówi Mateusz Tułecki.

Lokalizacja to mocny punkt konferencji

– 8 lat temu mało kto wierzył, że uda się zorganizować dużą imprezę w Rzeszowie, a w zasadzie w Kielnarowej. Okazało się jednak, że to lokalizacja jest bardzo mocnym punktem imprezy. Tutaj każdy przyjeżdża, żeby być, uczestniczyć w konferencji. Nie ucieka pomiędzy prelekcjami na spotkanie biznesowe, jak to się dzieje w trakcie wydarzeń organizowanych w Warszawie czy Krakowie.

Nie tylko prezentacje

InternetBeta to nie tylko inspirujące prezentacje, networking i relacje biznesowe, ale także wieczorne imprezy integracyjne, które stały się wręcz mini festiwalem muzycznym. Dotychczas na „Becie” wystąpili m.in.: Novika, Skubas, RYSY, KAMP! i Future Folk. Teraz też nie będzie inaczej, ponieważ fantastyczną atmosferę zapewnią Bovska, Gooral, Milov czy Steve Nash.