Wojciech Szymański, absolwent WSIiZ i dyrektor Działu Marketingu Internetowego w firmie Ideo, wydał „Leksykon pozycjonowania”. Publikacja ukazała się pod patronatem Wyższej Szkoły Informatyki i Zarządzania w Rzeszowie.

– Zdaję sobie sprawę, jak wiele już powstało książek o pozycjonowaniu, w których można odnaleźć nie tylko fachową terminologię, ale też wskazówki i porady, jak wypromować stronę w Internecie. Wiem również, że skarbnicą wiedzy na ten temat jest sam Internet. Jednak nie spotkałem nigdy leksykonu, w którym poświęcono by więcej miejsca tym zagadnieniom – tak we wstępie leksykonu autor przedstawia swoje motywacje do stworzenia publikacji.

Każdy przedsiębiorca, osoba indywidualna, czy pasjonat powinien wiedzieć, jak efektywnie zarządzać pozycjonowaniem swojej strony. „Leksykon pozycjonowania” jest obowiązkową lekturą dla każdej osoby posiadającej własną stronę internetową, czy bloga.

Publikację można bezpłatnie pobrać ze strony internetowej ideo.pl.

POBIERZ: Leksykon Pozycjonownia (PDF)

Poznaj inne inicjatywy studentów WSIiZ.

***

Wszystkich absolwentów zachęcamy do podobnej współpracy i informowania o swoich inicjatywach – dzięki Klubowi Absolwenta wypromujecie swoje pomysły zarówno wśród absolwentów, jak i studentów WSIiZ.