3 dni, około 80 prezentacji i warsztatów, blisko pół tysiąca uczestników – to wszystko w ramach tylko jednego wydarzenia – InternetBety 2017! Za nami IX edycja największej w Polsce branżowej konferencji nt. internetu i nowych technologii organizowanej przez Wyższą Szkołę Informatyki i Zarządzania w Rzeszowie.

InternetBeta to wydarzenie, która już lata temu zyskała miano kultowego. Z roku na rok przyciąga coraz większe rzesze uczestników spragnionych wiedzy z pogranicza marketingu i biznesu w odniesieniu do internetu, nowych technologii i startup-ów.

– W tegorocznej edycji wydarzenia wzięło udział blisko pół tysiąca ekspertów, specjalistów, a także miłośników internetu, marketingu i nowych technologii, reprezentujący różne firmy i branże, m.in. managerów i właścicieli serwisów internetowych, przedstawicieli agencji PR i reklamy, sklepów internetowych, startupów, a także osoby odpowiedzialne za marketing i zarządzanie w kluczowych markach obecnych na rynku polskim – informuje Dominik Łazarz z Biura Prasowego WSIiZ

Znakomici prelegenci
Konferencję otworzył Prorektor WSIiZ ds. Nauczania, dr Andrzej Rozmus – Konferencją InternetBeta rozpoczynamy rok akademicki. Będzie to bardzo dobry rok dla naszej Uczelni. Mimo niżu demograficznego mamy kilkunastoprocentowy wzrost rekrutacji. Znakomicie rozwijają się nasze kierunki, związane z tematyką konferencji – Informatyka czy Grafika komputerowa i produkcja multimedialna – powiedział dr Rozmus.

Wśród blisko 80 prelegent tegorocznej edycji InternetBeta znaleźli się m.in. Paweł Stano Prezes Zarządu LifeTube – największej sieci partnerskiej YouToube w Europie Środkowo-Wschodniej; RahimBlak, CEO clickcomunity – agencji social media zatrudniającej ponad 60 specjalistów od mediów społecznościowych; Wojciech Smajda – założyciel software houseuHappyAPI, Michał Barański – Członek Zarządu VP Strategia; Maciej Budzich, autor bloga o mediach, marketingu i internecie – mediafun.pl; Olga Gralińska, Digital Marketing Manager w Play, Barbara Kozanecka, Marketing Manager w Eventory, a także Marcin Zebielski – Partner Zarządzający funduszu HeodgehogFound, który inwestuje w startupy technologiczne.
Wykład otwierający pt. „Dlaczego nie odniesiesz żadnego sukcesu, czyli o byciu zawodowym leszczem” przeprowadził Mariusz Wesołowski. Prelegent m.in. podkreślił – Z pracą w marketingu jest jak z dietą. Trzeba założyć cel. I dobrać takie metody, które pozwolą cel osiągnąć.

Każdy dzień konferencji był wypełniony wieloma wystąpieniami, prelekcjami i wykładami o wyjątkowym multimedialnym charakterze, trwającymi łącznie blisko 30 godzin. Spotkania odbywały się w największej sali wykładowej Wyżej Szkoły Informatyki i Zarządzania, a także w mniejszych laboratoriach warsztatowych w Centrum Edukacji Międzynarodowej WSIiZw Rzeszowie-Kielnarowej.
– W tegorocznej edycji „Bety” mieliśmy dużo fajnych youtouberów, co mnie ogromnie cieszy, było mnóstwo tematów związanych z m.in. pozyskiwaniem kapitału, najnowszych trendach w marketingu, każdy mógł znaleźć coś dla siebie – podsumowuje Mateusz Tułecki, pomysłodawca i główny organizator InternetBeta

Interesujący i merytoryczny program
– InternetBeta, to unikat. To miejsce gdzie spotyka się teoria z praktyką internetu. Jeśli chcesz działać w tej branży, to musisz tu być. To również doskonałe miejsce na networking, bo masz możliwość porozmawiania m.in. z takimi osobami jak RahimBlak, Michał Sadowski. Dziękujemy za świetny czas, gromkie brawa dla Was!! – podkreśla Łukasz M-Radłowski, uczestnik konferencji, Manager w firmie „BePopular.pl”

Uczestnicy konferencji od lat zwracają uwagę na to, że jednym z najważniejszych atutów InternetBety jest różnorodny, ale bardzo merytoryczny program.

– Nigdy nie narzucamy tematu przewodniego. Z licznych zgłoszeń wybieramy te, które zainspirują uczestników i pokażą różnorodność wykorzystania nowych technologii. Każdy znajdzie tutaj coś dla siebie i wyjedzie z głową pełną nowych pomysłów i rozwiązań. Różnorodność i wszechstronność to jedne z określeń, które idealnie pasują do charakteru tej konferencji. W tym roku zgromadziliśmy największą ilość prelegentów w Polsce– mówi Mateusz Tułecki

Wszyscy uczestnicy mieli przez te trzy intensywne dni okazję nie tylko zdobyć merytoryczną wiedzę od specjalistów i praktyków, ale także nawiązać nowe kontakty i znajomości, usłyszeć inspirujące historie oraz po prostu świetnie się bawić podczas imprez towarzyszących.

– InternetBeta to multidyscyplinarna konferencja, która gromadzi w jednym miejscu grupę najbardziej kreatywnych przedstawicieli branży interaktywnej. Jest unikatową platformą networkingową umożliwiającą nie tylko wymianę doświadczeń, ale również nawiązanie relacji biznesowych, które efektywnie przekładają się na późniejszą współpracę. Jako spółka technologiczna doceniamy potencjał nawiązywanych na Becie relacji – podsumowuje Olga Golonka, jedna z uczestniczek i Marketing Manager w firmie „mobitouch”

Tu trzeba być!
– Dlaczego warto było przyjechać w tym roku na „Betę”? Jak zwykle przygotowaliśmy bogaty program, prawie 80 prezentacji traktujących o internecie z bardzo różnych perspektyw. Po drugie – atmosfera: z każdym można spokojnie porozmawiać, wszyscy rzeczywiście uczestniczą. Ludzie zawsze powtarzają, że „Beta” to niepowtarzalny klimat i właśnie dla niego tutaj wracają – wyjaśnił fenomen wydarzenia Mateusz Tułecki, organizator – i dodaje – następna edycja przedsięwzięcia, którą zaczynam planować, będzie wyjątkowa bo jubileuszowa, jednak na kolejne jedenastą czy dwunastą jeszcze nie ma pomysłu, ponieważ tak zmienia się świat internetu, że nie wiem co po dziesiątej edycji można by było zrobić lepiej.