Centrum Wdrożeniowo-Usługowe (kosmetologia)

W związku z posiadaną kategorią naukową B przez Wydział Medyczny WSIiZ, Centrum Wdrożeniowo-Usługowe wraz z Biurem Projektów strategicznych proponuje opracowanie i wdrożenie produktów w ramach programów współfinansowanych przez Fundusze Europejskie.

***

Usługi PODSTAWOWE (wymagane przez ROZPORZĄDZENIE PARLAMENTU EUROPEJSKIEGO I RADY (WE) NR 1223/2009 z dnia 30 listopada 2009 r. dotyczące produktów kosmetycznych związane z opracowaniem i wdrożeniem na rynek UE  nowego produktu kosmetycznego)

 

Adresat: Firmy zajmujące się produkcją i dystrybucją kosmetyków, firmy/osoby fizyczne zamierzające wdrożyć na rynek własną markę kosmetyków.

 

Opis merytoryczny usług:

– Opracowywanie receptur produktów kosmetycznych

– Prowadzenie i monitorowanie podstawowych badań fizykochemicznych produktu (gęstość, lepkość, pH)

– Opracowanie dokumentacji produktowej (PIF)

– Wykonywanie kompletu badań wymaganych do wdrożenia produktu kosmetycznego na rynek

– Opracowanie raportu bezpieczeństwa produktu kosmetycznego (safety assessment)

– Notyfikacja produktów kosmetycznych w portalu CPNP

– Kompleksowy, abonamentowy nadzór nad dokumentacją produktową

– Prowadzenie audytów wewnętrznych Systemu Zarządzania Jakością ISO 9001.

– Nadzór nad czynnościami związanymi z wprowadzaniem GMP (system ISO 9001:2008 i 22716:2007)

– Opracowywanie / konsultowanie treści etykiet produktów kosmetycznych

– Doradztwo w zakresie marketingowym

– Pomoc w poszukiwaniu producentów kontraktowych

 

Przebieg realizacji usługi i terminy ich realizacji oraz potencjalne ceny są kwestią indywidualną, każdorazowo dostosowywaną do potrzeb klienta. 

 

Doświadczenie (w zakresie wykonawstwa usług): Centrum Wdrożeniowo-Usługowe może pochwalić się współpracą z wieloma firmami na rynkach polskim, europejskim (Austria, Grecja) oraz światowym (Hong-Kong, Kazachstan).

 

Zespół wykonujący usługę: mgr inż. Paweł Osika, mgr inż. Marcelina Strzępek, lic. Uliana Hoian 

 

***

Usługi badawcze potwierdzające deklarowane działania marketingowe produktów kosmetycznych i wyrobów medycznych (in vitro)

 

Adresat: Firmy zajmujące się produkcją i dystrybucją kosmetyków, wyrobów medycznych, leków, suplementów diety, firmy/osoby fizyczne zamierzające wdrożyć na rynek własną markę kosmetyków.

 

Opis merytoryczny usług:

Usługi badawcze potwierdzające deklarowane działania marketingowe produktów kosmetycznych i wyrobów medycznych (in vitro)

– Badanie potencjału drażniącego produktów myjących (2 metody: określenie liczby zeinowej, test z BSA)

– Oznaczenie ZDOLNOŚCI PIANOTWÓRCZEJ i WSKAŹNIKA TRWAŁOŚCI PIANY dla kosmetyków myjących metodą Ross-Milesa (PN-ISO 696:1994 )

– Określenie czynnika SPF produktu kosmetycznego 

– Oznaczenie potencjału przeciwprzebarwieniowego produktów kosmetycznych (test inhibicji tyorozynazy; 2 niezależne metody: spektrofotometryczna i z użyciem prawidłowych komórek skóry ludzkiej)

– Oznaczenie stopnia transportu transepidermalnego substancji aktywnych z form półstałych

– Oznaczenie potencjału antyoksydacyjnego (przeciwutleniającego) wybranych produktów (3 różne metody)

– Prowadzenie badań nad działaniem przeciwrakowym wybranych substancji (leki, wyroby medyczne, substancje, ekstrakty roślinne) na wybranych liniach komórkowych.

– Ilościowe oznaczenie wybranych związków aktywnych w surowcu lub produkcie gotowym.

 

Zespół wykonujący usługę: dr Katarzyna Gaweł–Bęben, dr. n.med. Beata Antosiewicz, mgr inż. Paweł Osika, mgr inż. Marcelina Strzępek, lic. Uliana Hoian 

 

Potencjalna cena usługi jest uzależniona od formy i wartości zamówienia ustalana indywidualnie  – „case by case”.

 

***

Usługi badawcze potwierdzające deklarowane działania marketingowe produktów kosmetycznych i wyrobów medycznych (in vivo – na wybranej grupie probantek, po potwierdzeniu bezpieczeństwa preparatu)

 

Adresat: Firmy zajmujące się produkcją i dystrybucją kosmetyków, firmy / osoby fizyczne zamierzające wdrożyć na rynek własną markę kosmetyków.

 

Opis merytoryczny usług:

– Działanie nawilżające (badanie korneometryczne)

– Stymulacja / hamowanie wydzielania sebum (badanie sebumetryczne)

– Działanie rozgrzewające / chłodzące z użyciem kamery termowizyjnej z obiektywem makro

– Właściwości sensoryczne, w szczególności w grupie docelowej Kobiety 18-25 lat.

 

Zespół wykonujący usługę: mgr inż. Paweł Osika, mgr inż. Marcelina Strzępek, lic. Uliana Hoian 

 

Potencjalna cena usługi jest uzależniona od formy i wartości zamówienia ustalana indywidualnie – „case by case”.

Wyższa Szkoła Informatyki i Zarządzania z siedzibą w Rzeszowie

ul. Sucharskiego 2,
35-225 Rzeszów

tel.: 17 866 11 11
fax: +48 17 866 12 22
e-mail: wsiz@wsiz.rzeszow.pl

Wszelkie Prawa Zastrzeżone, Wyższa Szkoła Informatyki i Zarządzania w Rzeszowie © 2008-2018