Ogłoszenia 

 

Mieszkanie 3-pokojowe Obr.Poczty Gdańskiej
Kategoria:  Mieszkanie
  2017-09-07 11:57:48
Dodający:  Barbara
WWW:  
Telefon:  510007374
Treść ogłoszenia:
Mam do wynajęcia mieszkanie 3 pokojowe (2 pokoje 1-osobowe i 1 pokój 2-osobowy. W pełni wyposażone. Blisko Carrefour i przystanek autobusowy 18, 19,25 30,26,13 - cena do uzgodnienia
Wynajmę 3 pokoje w Rzeszowie - blisko WSiZ
Kategoria:  Mieszkanie
  2017-08-31 07:46:25
Dodający:  Andrzej
WWW:  
Telefon:  602443072
Treść ogłoszenia:
Wynajmę spokojnym studentom lub osobom pracującym 2 pokoje jednoosobowe po 11 m2 oraz duży pokój 18 m2 dla 2 osób w mieszkaniu 3 pokojowym w Rzeszowie, ul. Obr. Poczty Gdańskiej na osiedlu Baranówka. Wynajmujące osoby powinny cechować się dbałością o porządek w mieszkaniu i być spokojnego charakteru. Mieszkanie umeblowane, AGD, internet, c.o. centralna ciepła i zimna woda. Pokoje niezależne, każdy pokój posiada osobne zamknięcie. Oddzielne WC i łazienka. Cicha spokojna okolica,100 m przystanek MPK (18,19), w pobliżu sklepy ( m.in. Biedronka) - cena najmu za pokój jedynka - 350 zł plus media, - cena najmu za pokój 2 osobowy -500 zł plus media
Mieszkanie wynajmę ul. Bohaterów
Kategoria:  Mieszkanie
  2017-08-28 13:29:49
Dodający:  Grażyna
WWW:  
Telefon:  603752927
Treść ogłoszenia:
Wynajmę mieszkanie w Rzeszowie przy ulicy Bohaterów osiedle Kmity dwupokojowe około 42 m2 dwa pokoje niezależne, jasna kuchnia, mieszkanie umeblowane
Procurement Junior Agent with German
Kategoria:  Praca
  2017-09-13 13:29:39
Dodający:  Lufthansa Global Business Services w Krakowie
WWW:  
Telefon:  123505655
Treść ogłoszenia:
Procurement Junior Agent with German Ref. No: 5464 Region: Kraków, małopolskie Requirements: -Very good command of German (written and spoken) -Very good command of English (written and spoken) -Good knowledge of MS Office Experience in Customer Service will be an asset -Strong communication skills -Customer service orientation -Problem solving and analytical skills Responsibilities: -Getting to know the buy/order support process, procedures and standards on basic level -Determining requirements by working with German and English speaking customers -Answering inquiries by clarifying desired information - searching independently for information in all available systems and documentation, locating, and providing information -Resolving problems by clarifying issues -  participating in research and exploring  of answers and alternative solutions; -participating in solutions implementation; -escalating unresolved problems -Fulfilling service requests - completing transactions; -forwarding requests -Maintaining customer service database by entering information on regular basis -Deciding urgency of an inquiry by predefined criteria -Cooperating with other team members and with 2nd Level -Support in order to provide the best service -Cooperating and maintaining professional relations with business partners, suppliers and external providers We offer: -Challenging work in an international environment under highest standards -Attractive benefits and bonus system -Friendly work environment -Opportunity to work with people from different cultures and nations -Language skills development opportunities -Job stability and flexible working time Osoby zainteresowane prosimy o aplikowanie przez formularz znajdujący się na stronie: https://www.testhr.pl/pl/offer/54643
Pracownik biurowy ze znajomościa języka niemieckiego
Kategoria:  Praca
  2017-09-13 13:29:30
Dodający:  Lufthansa Global Business Services w Krakowie
WWW:  
Telefon:  123505655
Treść ogłoszenia:
Pracownik biurowy ze znajomością języka niemieckiego Nr ref: 5924 Region: Kraków, małopolskie Wymagania: -Biegła znajomość języka niemieckiego – minimum C1 -Znajomość języka angielskiego będzie dodatkowym atutem -Mile widziane wcześniejsze doświadczenie zawodowe jako nauczyciel języka niemieckiego -Podstawowa znajomość programów komputerowych – MS Word, MS Excel -Bardzo dobre zdolności komunikacyjne -Umiejętność pracy w zespole -Systematyczność i dokładność -Zorientowanie na klienta Obowiązki: -Zadania w obrębie administracji kadrowej, rozliczania podróży służbowych i wsparcia procesów rekrutacyjnych -Przygotowywanie i kontrola dokumentów w języku niemieckim -Utrzymywanie stałego kontaktu z klientami wewnętrznymi i zewnętrznymi w języku niemieckim Oferujemy: -Stabilne zatrudnienie w renomowanej firmie -Pracę w przyjaznym zespole i dobrej atmosferze -Solidne wdrożenie do pracy i szkolenia zaawansowane -Szkolenia z systemów używanych w firmie -Wsparcie w przejmowaniu obowiązków przez bardziej doświadczonych członków zespołu -Codzienny kontakt zawodowy w języku niemieckim -Możliwość nauki i doskonalenia znajomości języków obcych -Możliwości długofalowego rozwoju zawodowego -Prywatną opiekę medyczną -Unikalny pakiet benefitów i system premiowy -Elastyczny, dzienny czas pracy sprzyjający zachowaniu równowagi między życiem zawodowym i prywatnym -Możliwość pracy w niepełnym wymiarze godzin Osoby zainteresowane prosimy o aplikowanie przez formularz znajdujący się na stronie: https://www.testhr.pl/pl/offer/59249
Absolwenci/ Studenci z językiem niemieckim
Kategoria:  Praca
  2017-09-13 13:29:20
Dodający:  Lufthansa Global Business Services w Krakowie
WWW:  
Telefon:  123505655
Treść ogłoszenia:
Absolwenci/ Studenci z językiem niemieckim Nr ref: 5352 Region: Kraków, małopolskie Wymagania: -Dobra znajomość języka niemieckiego -Min. komunikatywna znajomość języka angielskiego -Umiejętność obsługi Windows i MS Office -Komunikatywność -Otwartość na pracę w grupie -Systematyczność i dokładność -Zorientowanie na klienta -Dyspozycyjność (praca w pełnym wymiarze godzin) -Chęć podjęcia pracy w Krakowie Oferujemy: -Możliwość zdobywania doświadczenia zawodowego w obszarze księgowości, HR lub obsługi klienta -Wdrożenie do pracy (szkolenie dedykowane do odpowiedniego serwisu) -Codzienny kontakt z językiem niemieckim -Ciekawą pracę w renomowanej firmie oraz międzynarodowym środowisku -Pracę w przyjaznym zespole, w bardzo dobrej atmosferze -Szkolenia oraz możliwości rozwoju zawodowego -Możliwość nauki i doskonalenia znajomości języków obcych -Unikalny pakiet benefitów -Elastyczny, dzienny czas pracy, sprzyjający zachowaniu równowagi między życiem zawodowym i prywatnym -Stabilne zatrudnienie Osoby zainteresowane prosimy o aplikowanie przez formularz znajdujący się na stronie: https://www.testhr.pl/pl/offer/5352-lo
Młodszy księgowy z językiem niemieckim
Kategoria:  Praca
  2017-09-13 13:29:13
Dodający:  Lufthansa Global Business Services w Krakowie
WWW:  
Telefon:  123505655
Treść ogłoszenia:
Młodszy Księgowy z Językiem Niemieckim Nr ref: 5420 Region: Kraków, małopolskie Wymagania: -Min. dobra znajomość języka niemieckiego -Min. komunikatywna znajomość języka angielskiego -Umiejętność obsługi Windows i MS Office -Komunikatywność -Otwartość na pracę w grupie -Systematyczność i dokładność -Zorientowanie na klienta -Dodatkowym plusem będzie doświadczenie zawodowe w księgowości lub dowolnej pracy biurowej -Dyspozycyjność (praca w pełnym wymiarze godzin) -Chęć podjęcia pracy w Krakowie Obowiązki: -Odpowiedzialność za kompleksową realizację zadań w obrębie księgowości finansowej z wykorzystaniem systemu SAP - procesy zobowiązań, należności lub księgi głównej -Utrzymywanie stałego kontaktu z klientami wewnętrznymi i zewnętrznymi (biura zagraniczne) w języku obcym Oferujemy: -Możliwość zdobywania doświadczenia zawodowego w obszarze księgowości -Solidne wdrożenie do pracy i szkolenia zaawansowane -Codzienny kontakt z językiem niemieckim -Ciekawą pracę w renomowanej firmie oraz międzynarodowym środowisku -Pracę w przyjaznym zespole, w bardzo dobrej atmosferze -Możliwości rozwoju zawodowego -Możliwość nauki i doskonalenia znajomości języków obcych -Unikalny pakiet benefitów -Elastyczny, dzienny czas pracy, sprzyjający zachowaniu równowagi między życiem zawodowym i prywatnym -Stabilne zatrudnienie Osoby zainteresowane prosimy o aplikowanie przez formularz znajdujący się na stronie: https://www.testhr.pl/pl/offer/4010-jn
Młodszy doradca ds. HR z językiem niemieckim
Kategoria:  Praca
  2017-09-13 13:29:04
Dodający:  Lufthansa Global Business Services w Krakowie
WWW:  
Telefon:  123505655
Treść ogłoszenia:
Młodszy Doradca ds. HR z Językiem Niemieckim Nr ref: 5419 Region: Kraków, małopolskie Wymagania: -Bardzo dobra znajomość języka niemieckiego (min. B2) -Dobra znajomość języka angielskiego (B1) -Umiejętność obsługi Windows i MS Office -Komunikatywność -Otwartość na pracę w grupie -Systematyczność i dokładność -Zorientowanie na klienta -Dyspozycyjność (praca w pełnym wymiarze godzin) -Chęć podjęcia pracy w Krakowie Obowiązki: -Prowadzenie dokumentacji pracowniczej oraz bazy kandydatów w odpowiednich systemach HR-owych -Procesowanie aplikacji pracowników, formularzy, statystyk i innych materiałów poufnych -Przygotowanie raportów i analiz z zakresu HR -Wspieranie pracowników w kwestiach związanych z administracją personalną oraz kalkulacją benefitów -Odpowiadanie na pytania pracowników dotyczące różnych obszarów HR za pośrednictwem maila, telefonu lub innymi drogami -Przygotowanie dokumentów personalnych zgodnie z obowiązującymi przepisami ochrony danych osobowych -Opracowanie i aktualizacja wewnętrznych procedur Oferujemy: -Możliwość zdobywania doświadczenia zawodowego w obszarze Human Resources -Solidne wdrożenie do pracy i szkolenia zaawansowane -Codzienny kontakt z językiem niemieckim -Ciekawą pracę w renomowanej firmie oraz międzynarodowym środowisku -Pracę w przyjaznym zespole, w bardzo dobrej atmosferze -Możliwości rozwoju zawodowego -Możliwość nauki i doskonalenia znajomości języków obcych -Unikalny pakiet benefitów -Elastyczny, dzienny czas pracy, sprzyjający zachowaniu równowagi między życiem zawodowym i prywatnym -Stabilne zatrudnienie
Mieszkanie
Kategoria:  Mieszkanie
  2017-09-08 13:57:00
Dodający:  Marek Stokłosa
WWW:  
Telefon:  790621660
Treść ogłoszenia:
Wynajmę mieszkanie w Tyczynie ul. Grunwaldzka 10/2(budynek przychodni )90 m, umeblowane, 3 duże pokoje, łazienka( odrębne WC)kuchnia oraz garderoba
Foto/ Video Reporter – praktyka
Kategoria:  Praca
  2017-09-07 14:05:45
Dodający:  Instytut Kariery, Przedsiębiorczości i Rozwoju w Rzeszowie
WWW:  
Telefon:  0
Treść ogłoszenia:
Instytut Kariery, Przedsiębiorczości i Rozwoju w Rzeszowie to firma stworzona z myślą o osobach nowych na rynku pracy lub pragnących poszerzyć swoje umiejętności o praktyczne doświadczenia z interesującego ich obszaru. Oferujemy cykl bezpłatnych praktyk z darmowymi szkoleniami przydatnymi w procesie rekrutacji, adaptacji w nowym środowisku pracowniczym oraz pracą w zespole. Dzięki nam wykreujesz swój profesjonalny wizerunek i nabierzesz więcej pewności siebie na rynku pracy. Poszerzysz sieć kontaktów i łatwiej dotrzesz do potencjalnego pracodawcy. Po zakończeniu praktyki otrzymujesz referencje, które będą pomocne w znalezieniu wymarzonej pracy. Zadania: Zapraszamy studentów, absolwentów oraz osoby otwarte na poszerzanie swoich kompetencji zawodowych, znające narzędzia pakietu Microsoft Office (Excel, Word, Power Point) . Jeśli tego właśnie szukasz, wyślij swoją aplikację na poniższy adres mailowy. W temacie prosimy o uwzględnienie nazwy stanowiska. rekrutacja@instytut.ewpm.org.pl. Tu możesz dowiedzieć się o nas więcej: https://web.facebook.com/InstytutWZRASTAM/?fref=ts. Foto/ Video Reporter – praktyka Zadania: - wykonywanie zdjęć oraz ich obróbka graficzna, - nagrywanie i montaż filmów video, - udostępnianie zdjęć i filmów w mediach społecznościowych, - tworzenie fotorelacji z wydarzeń organizowanych przez Instytut.
Redaktor tekstów – praktyka
Kategoria:  Praca
  2017-09-07 14:05:38
Dodający:  Instytut Kariery, Przedsiębiorczości i Rozwoju w Rzeszowie
WWW:  
Telefon:  0
Treść ogłoszenia:
Instytut Kariery, Przedsiębiorczości i Rozwoju w Rzeszowie to firma stworzona z myślą o osobach nowych na rynku pracy lub pragnących poszerzyć swoje umiejętności o praktyczne doświadczenia z interesującego ich obszaru. Oferujemy cykl bezpłatnych praktyk z darmowymi szkoleniami przydatnymi w procesie rekrutacji, adaptacji w nowym środowisku pracowniczym oraz pracą w zespole. Dzięki nam wykreujesz swój profesjonalny wizerunek i nabierzesz więcej pewności siebie na rynku pracy. Poszerzysz sieć kontaktów i łatwiej dotrzesz do potencjalnego pracodawcy. Po zakończeniu praktyki otrzymujesz referencje, które będą pomocne w znalezieniu wymarzonej pracy. Zadania: Zapraszamy studentów, absolwentów oraz osoby otwarte na poszerzanie swoich kompetencji zawodowych, znające narzędzia pakietu Microsoft Office (Excel, Word, Power Point) . Jeśli tego właśnie szukasz, wyślij swoją aplikację na poniższy adres mailowy. W temacie prosimy o uwzględnienie nazwy stanowiska. rekrutacja@instytut.ewpm.org.pl. Tu możesz dowiedzieć się o nas więcej: https://web.facebook.com/InstytutWZRASTAM/?fref=ts. Redaktor tekstów – praktyka Zadania: -redagowanie artykułów do gazety „In Touch” oraz aktualizacja tekstów na stronie internetowej i portalach społecznościowych Instytutu, -budowanie pozytywnego wizerunku Instytutu w gazecie i mediach, -przeprowadzanie wywiadów z biznesmenami oraz pracownikami Instytutu, -zbieranie informacji nt. wydarzeń biznesowych w Rzeszowie oraz ich relacjonowanie, -prezentowanie powstających inicjatyw biznesowych, -promowanie aktualnych działań Instytutu poprzez zamieszczanie odpowiednich treści i ogłoszeń w mediach
Specjalista ds. personalnych - praktyka
Kategoria:  Praca
  2017-09-07 14:05:29
Dodający:  Instytut Kariery, Przedsiębiorczości i Rozwoju w Rzeszowie
WWW:  
Telefon:  0
Treść ogłoszenia:
Instytut Kariery, Przedsiębiorczości i Rozwoju w Rzeszowie to firma stworzona z myślą o osobach nowych na rynku pracy lub pragnących poszerzyć swoje umiejętności o praktyczne doświadczenia z interesującego ich obszaru. Oferujemy cykl bezpłatnych praktyk z darmowymi szkoleniami przydatnymi w procesie rekrutacji, adaptacji w nowym środowisku pracowniczym oraz pracą w zespole. Dzięki nam wykreujesz swój profesjonalny wizerunek i nabierzesz więcej pewności siebie na rynku pracy. Poszerzysz sieć kontaktów i łatwiej dotrzesz do potencjalnego pracodawcy. Po zakończeniu praktyki otrzymujesz referencje, które będą pomocne w znalezieniu wymarzonej pracy. Zadania: Zapraszamy studentów, absolwentów oraz osoby otwarte na poszerzanie swoich kompetencji zawodowych, znające narzędzia pakietu Microsoft Office (Excel, Word, Power Point) . Jeśli tego właśnie szukasz, wyślij swoją aplikację na poniższy adres mailowy. W temacie prosimy o uwzględnienie nazwy stanowiska. rekrutacja@instytut.ewpm.org.pl. Tu możesz dowiedzieć się o nas więcej: https://web.facebook.com/InstytutWZRASTAM/?fref=ts. Specjalista ds. personalnych - praktyka Zadania: -współuczestnictwo w rozmowach kwalifikacyjnych i Assessment Center, -analiza i selekcja aplikacji, -kontakt telefoniczny, mailowy i bezpośredni z kandydatami, -tworzenie bazy kandydatów i jej aktualizacja, -redagowanie i zamieszczanie ogłoszeń rekrutacyjnych na portalach społecznościowych, -prezentacja Instytutu na Targach Pracy, -sporządzanie opinii, rekomendacji, -kontakt z Biurem Karier i Samorządami Uczelni, -wdrażanie nowych praktykantów i rozpoznawanie ich potrzeb.
Specjalista ds. administracji – praktyka
Kategoria:  Praca
  2017-09-07 14:05:22
Dodający:  Instytut Kariery, Przedsiębiorczości i Rozwoju w Rzeszowie
WWW:  
Telefon:  0
Treść ogłoszenia:
Instytut Kariery, Przedsiębiorczości i Rozwoju w Rzeszowie to firma stworzona z myślą o osobach nowych na rynku pracy lub pragnących poszerzyć swoje umiejętności o praktyczne doświadczenia z interesującego ich obszaru. Oferujemy cykl bezpłatnych praktyk z darmowymi szkoleniami przydatnymi w procesie rekrutacji, adaptacji w nowym środowisku pracowniczym oraz pracą w zespole. Dzięki nam wykreujesz swój profesjonalny wizerunek i nabierzesz więcej pewności siebie na rynku pracy. Poszerzysz sieć kontaktów i łatwiej dotrzesz do potencjalnego pracodawcy. Po zakończeniu praktyki otrzymujesz referencje, które będą pomocne w znalezieniu wymarzonej pracy. Zadania: Zapraszamy studentów, absolwentów oraz osoby otwarte na poszerzanie swoich kompetencji zawodowych, znające narzędzia pakietu Microsoft Office (Excel, Word, Power Point) . Jeśli tego właśnie szukasz, wyślij swoją aplikację na poniższy adres mailowy. W temacie prosimy o uwzględnienie nazwy stanowiska. rekrutacja@instytut.ewpm.org.pl. Tu możesz dowiedzieć się o nas więcej: https://web.facebook.com/InstytutWZRASTAM/?fref=ts. Specjalista ds. administracji – praktyka Zadania: - zarządzanie odpowiednim obiegiem informacji i dokumentacji w firmie, - obsługa korespondencji, telefonu, poczty e-mail, - poszukiwanie zleconych informacji oraz tworzenie baz danych, - przygotowywanie ofert i umów, - zamawianie artykułów biurowych, - tworzenie raportów i zestawień, rozliczanie wydatków firmowych, - ścisła współpraca z innymi działami firmy.
Specjalista ds. Public Realations - praktyka
Kategoria:  Praca
  2017-09-07 14:05:13
Dodający:  Instytut Kariery, Przedsiębiorczości i Rozwoju w Rzeszowie
WWW:  
Telefon:  0
Treść ogłoszenia:
Instytut Kariery, Przedsiębiorczości i Rozwoju w Rzeszowie to firma stworzona z myślą o osobach nowych na rynku pracy lub pragnących poszerzyć swoje umiejętności o praktyczne doświadczenia z interesującego ich obszaru. Oferujemy cykl bezpłatnych praktyk z darmowymi szkoleniami przydatnymi w procesie rekrutacji, adaptacji w nowym środowisku pracowniczym oraz pracą w zespole. Dzięki nam wykreujesz swój profesjonalny wizerunek i nabierzesz więcej pewności siebie na rynku pracy. Poszerzysz sieć kontaktów i łatwiej dotrzesz do potencjalnego pracodawcy. Po zakończeniu praktyki otrzymujesz referencje, które będą pomocne w znalezieniu wymarzonej pracy. Zadania: Zapraszamy studentów, absolwentów oraz osoby otwarte na poszerzanie swoich kompetencji zawodowych, znające narzędzia pakietu Microsoft Office (Excel, Word, Power Point) . Jeśli tego właśnie szukasz, wyślij swoją aplikację na poniższy adres mailowy. W temacie prosimy o uwzględnienie nazwy stanowiska. rekrutacja@instytut.ewpm.org.pl. Tu możesz dowiedzieć się o nas więcej: https://web.facebook.com/InstytutWZRASTAM/?fref=ts. Specjalista ds. Public Realations - praktyka Zadania: - kontakt i stała współpraca z mediami, - organizacja i udział w akcjach promocyjnych, - współpraca z działem marketingu i sprzedaży, - kreowanie pozytywnego wizerunku Instytutu, - przygotowanie materiałów prasowych i raportów nt. bieżących działań Instytutu, - tworzenie bazy mediów i ich aktualizacja.
Specjalista ds. marketingu – praktyka
Kategoria:  Praca
  2017-09-07 14:05:05
Dodający:  Instytut Kariery, Przedsiębiorczości i Rozwoju w Rzeszowie
WWW:  
Telefon:  0
Treść ogłoszenia:
Instytut Kariery, Przedsiębiorczości i Rozwoju w Rzeszowie to firma stworzona z myślą o osobach nowych na rynku pracy lub pragnących poszerzyć swoje umiejętności o praktyczne doświadczenia z interesującego ich obszaru. Oferujemy cykl bezpłatnych praktyk z darmowymi szkoleniami przydatnymi w procesie rekrutacji, adaptacji w nowym środowisku pracowniczym oraz pracą w zespole. Dzięki nam wykreujesz swój profesjonalny wizerunek i nabierzesz więcej pewności siebie na rynku pracy. Poszerzysz sieć kontaktów i łatwiej dotrzesz do potencjalnego pracodawcy. Po zakończeniu praktyki otrzymujesz referencje, które będą pomocne w znalezieniu wymarzonej pracy. Zadania: Zapraszamy studentów, absolwentów oraz osoby otwarte na poszerzanie swoich kompetencji zawodowych, znające narzędzia pakietu Microsoft Office (Excel, Word, Power Point) . Jeśli tego właśnie szukasz, wyślij swoją aplikację na poniższy adres mailowy. W temacie prosimy o uwzględnienie nazwy stanowiska. rekrutacja@instytut.ewpm.org.pl. Tu możesz dowiedzieć się o nas więcej: https://web.facebook.com/InstytutWZRASTAM/?fref=ts. Specjalista ds. marketingu – praktyka Zadania: -tworzenie projektów i narzędzi marketingowych, -udział w działaniach związanych z budowaniem marki pracodawcy (employer branding), -działania marketingowe w Social Media, -organizowanie akcji i wydarzeń promocyjnych, -tworzenie i projektowanie materiałów promocyjnych i gadżetów, -ścisła współpraca z agencjami reklamowymi i mediami w zakresie tworzenia materiałów promocyjnych, - współpraca z działem sprzedaży.